dinsdag 29 september 2009


Jij maakt me gek
Gek op jou
Ik wordt gek
Gek van jou

Doe iets
Doe niets
Laat me
Niet alleen
Niet in steek

Steek
In mijn hart
Gebroken hart
Ik ben kapot

Gevoel aan
Gevoel uit
Het is anders
Anders dan eerst
Kriebels komen
Kriebels gaan

Nooit gedacht
Dat het zo lastig was
Dat jij zo lastig bent
Of ben ik het
Ik snap het niet
Ik snap mezelf niet

Gek in mijn hoofd
Mentaal gestoord
Te veel gedachten
Razen door mijn hoofd

Het lukt me niet
Het lukt me wel
Dingen gaan veel te snel
Te snel om na te denken
Gedachten door elkaar

Ik word gek
Gek van het gevoel
Gevoel van leegte
Gevoel van ongelukkig zijn
Maar dan weer niet
Het verschilt
Van het een
Naar het ander


Zeg me
Wat ik moet doen
Doen voor jou
Ik doe alles
Alles voor jou

Samen
Alleen is niet genoeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten